Kysytty:kuukausi sitten  (4.11.2018, 8:51)
Vastattu:viikko sitten  (10.12.2018, 8:51)
Tekijä:  Tuntematon
Voi sanoa, että pikavippilainoja markkinoidaan päällekäyvästi. On aihetta uskoa, että mainonta kohdistuu erityisesti niihin, joilla taloudellinen tilanne on heikoin. Tämä on mahdollista etenkin verkossa, jossa algoritmit voivat selvittää, millainen taloudellinen tilanteesi on, ja oletko mahdollisesti lainan tarpeessa.

121 kansanedustajaa on allekirjoittanut lakialoitteen korkeariskisten vakuudettomien kulutusluottojen eli niin sanottujen pikavippien markkinoinnin kieltämiseksi. Lakialoitteen takana on kansanedustaja Arto Satonen (kok). Allekirjoittajia on Satosen mukaan kaikista yhdeksästä puolueesta.
JAA
EI
TYHJÄÄ (en osaa/halua sanoa)
POISSA (ei kiinnosta)